وزیر فرهنگ و اطلاع رسانی دولت ایالت پنجاب پاکستان حمله تروریستی اخیر در گلزار شهدای کرمان را به شدت محکوم کرد و گفت: دشمنان بزدل جمهوری اسلامی ایران در توطئه‌های پلید خود ناکام خواهند ماند.

دولت ایالت پنجاب پاکستان: دشمنان بزدل ایران در توطئه‌های خود ناکام خواهند ماند

به گزارش قدس آنلاین، عامر میر به نمایندگی از دولت ایالت پنجاب طی پیامی به مهران موحدفر سرکنسول ایران در شهر لاهور ضمن ابراز همبستگی با دولت و ملت جمهوری اسلامی ایران در پی انفجارهای تروریستی در شهر کرمان، گفت: این یک اقدام وحشیانه و بزدلانه دشمنان علیه صلح و ثبات ایران است.

وی افزود: دولت ایالت پنجاب مراتب تسلیت و همدردی خود را با خانواده‌های قربانیان حادثه کرمان اعلام کرده و در این برهه سخت در کنار ملت جمهوری اسلامی ایران ایستاده است.

وزیر اطلاع رسانی پنجاب پاکستان تاکید کرد که این حمله تلاشی برای ایجاد وحشت در میان ملت ایران است اما دشمنان بزدل ایران در توطئه‌های پلید خود ناکام خواهند ماند.

عامر میر گفت: دولت ایالت پنجاب حمایت کامل خود از دولت و مردم ایران را اعلام می دارد و و در هر زمان و هر کجا که لازم باشد، حداکثر همکاری خود را به ایران ارائه می‌دهد.

براساس این گزارش، جمعی از چهره‌های سیاسی و مذهبی پاکستان در شهر لاهور امروز با حضور در سرکنسولگری‌ جمهوری اسلامی ایران حادثه تروریستی در گلزار شهدای کرمان را به دولت و ملت ایران تسلیت و دفتر یادبود شهدای مظلوم کرمان را امضا کردند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.